1403-01-12 16:58
253
0
89365
بزرگداشتی برای دوازدهمین شهید مدافع حرم گلستان با زبان روزه؛

حکم شهادتی که در یک روز خاص امضا شد

حکم شهادت «یدالله ترمیمی» دوازدهمین شهید مدافع حرم گلستان در یک روز خاص یعنی ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران امضا شد و امروز مردم دارالمومنین گرگان با زبان روزه هفتمین سالگرد این شهید والامقام را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، شهید یدالله ترمیمی دوازدهمین شهید مدافع حرم گلستان است که در ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران در حلب کشور سوریه برای دفاع از حرم آل الله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهدا ستارگان پرفروغ هدایت و معرفت هستند و شهادتِ «شهید یدالله ترمیمی» در حالی که برای دفاع از حرم بی‌بی دوعالم حضرت زینب «س» عازم سوریه شده بود در روز جمهوری اسلامی ایران بر اثر اصابت تیر مستقیم تکفیریها به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش گلستان ما، شهید «یدالله ترمیمی» از نیروهای تیپ مردم‌پایه سپاه نینوا گلستان به عنوان دوازدهمین شهید مدافع حرم گلستان، ۱۲ فروردین ۹۶ به خیل همرزمان شهیدش در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) پیوست.

مراسم سالگرد شهادت «شهیدان یدالله و عباسعلی ترمیمی با روایتگری سرهنگ کمیلی و مداحی حاج مهدی مختاری، کربلایی محمد مهدی دلیر و کربلایی امیرحسین فرامرزی عصر امروز در گلزار شهدای امامزاده عبدالله «ع» شهرستان گرگان برگزار شد.

خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.